Zajęcia z reklamy
Kolejne warsztaty dziennikarskie? Nie!
Tym razem zainwestowaliśmy w zajęcia z reklamy, które dla klas medialnych poprowadził Pan Filip Kucza, absolwent Warszawskiej Szkoły Filmowej, który co prawda na co dzień jest mistrzem oświetlenia, ale nie jest mu obca praca na planach filmowych jako gripowiec czy asystent kamery. W swoim portfolio ma na koncie filmy krótkometrażowy np. Eufeminy Utkana (2023) czy Królowa Leokadia (2023), a także projekty non profit przy teledyskach dla małych artystów np. Polowanie Zuzanny Lipowicz. Z ciekawszych projektów na koncie naszego gościa mamy kampanię reklamową dla marki Rossmann oraz Lidl Polska.
Pan Filip Kucza mówił nie tylko o tym jak ważna w reklamie jest analiza rynku, konkurencji czy umiejętność rozmowy z klientem, lecz przede wszystkim najważniejsza jest odwaga w realizacji nawet tych najbardziej szalonych pomysłów. "Bo najlepszą lekcją jest tworzenie" - przekonywał nasz gość.
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!